HEPY SELALOO :D

ASSALAMUALAIKUM-WELCOME TO MY BLOG- i'm just ordinary person... :D so don't expect to much from me,, just enjoy!



Sunday 13 March 2011

susah nak benti dah,,, :DD

salam aiyooo,, susah la nak benti wat post2 nie,,, dah  ADDICTED!  bahaye betol la,, dah la aku pekse taon nie,, adoi2,,, izyan turut ter-addicted ngn blog,, nie die terpengaruh ngn aku la nie,, aku nie law ajak sekali mmg org sahut sahaja.. aiyoo.. haha,, satu kisah lawak,, aku kn g tusyen bersama fit and yan.. selalooo aku yg dtg awl yg 2 ekor nie selaloo bngun lmbt sbb tue smpai lambt alkisah aku nie plak mmg nak cepat jep.. satu ari aku dah terlambat.. aku tyme tu tgh punye la cemas.. smpai aku terlanggar tangga and terduduk betul2 and elok2 aje depan tgge tue umpama sang puteri menuggu sang putera,, lagi menambah keseganan aku,, adelak bdak pkai bju merah dekat ats uh pndg je aku.. ya  ALLAH x tergambar rse segan aku.. pagi2 lak tue,, org mesti igt aku nie bute agk eh x nmpk tangge... tambh memalukn aku pkai bju kurung purple,,, adoiyai!  moral of story: biar lambat asal selamat dan x maloo,, kaki aku lembam balik uma,, adehh.. :(

No comments:

Post a Comment