HEPY SELALOO :D

ASSALAMUALAIKUM-WELCOME TO MY BLOG- i'm just ordinary person... :D so don't expect to much from me,, just enjoy!



Friday 8 April 2011

penat la wei,,,

salam,, aku penat and bosan,, penat wat kje skola,, kje uma,,, layan kengkwan,,, layan ckgu,, layan fikiran.. penat.. itu shaja ungkapan yg terbit di bibir ku,, penat gle la,, byk mende nak pikir,, byk lg mende nak buat.. sungguh,. aku rse mcm CEO  sebuah syarikat padahal,,,,,
aiyoo,, my fren,,! why we have to be like this ?? why2??? what the cause we be like this,,? maybe its my wrong,, becoz do not give ur my atentition,, ! but why now?
aku mintak maaf kepada sesiapa yg akn tertouching dgn pernytaan aku nie tp aku nak wat korang sedar,, aku ckp bukan bermakna aku x syg korang the truth is because i'm truly love u make me to say like this,, tolong la aku satu hal,, tolong jd matang ckit,, jgn la nak cepat sgt tacing2,, jgn la cepat sgt nak berprasangka,,, siasat dlu,, baru nak tacing2,, bru nak marah2,, kot2,, mende yg jd uh bukn slah die,, kn haru uh,, aku x berpihak kepada sesiapa,, tetapi aku mohon kepada rakn2 ku yg terase,, aku bukan nak malukn korang,, tp nie je care nak sedarkn korang,, lagipun wei,, pmr tinggal bpe bulan je,, perlu ke semak kn kepale kite yg dah cukup semak nie dgn hal yg remeh temeh macm nie,,bg aku x perlu,, byk lagi mende lain yg boleh kite buatkn,tolong la lupakn perkara lama,, dan cipta sejarah baru,, semua nak 8a's kn,, kite boleh jadikn impian kepada kenyataan law kite betol2 fokus,, so now,, i'm want to u all go back to our the one and only dream,, 8a's.. lets forget what distracted us from that dream,, together we can make it real! and kepada rakn2 yg aku x kasi pinjam novel,, aku mohon maaf kerana terpaksa bertegas  sbb peksa pertenghn tahun tinggal lg 3-4 minggu je lagi,, so aku x kengkwn aku jatuh,, so aku akn bangkit bersama korang,,, tp x taw la korang pikir lain,,, its time to be serious and no more wasting time!!!!!!!!  law lpas nie aku x layan korang yg wat prgai jgn mara koz aku betol2 kne tumpukn perhatian kepda tujuan asal aku,,no more play2,,,

No comments:

Post a Comment