HEPY SELALOO :D

ASSALAMUALAIKUM-WELCOME TO MY BLOG- i'm just ordinary person... :D so don't expect to much from me,, just enjoy!



Saturday 21 May 2011

ape nak buat?

assalamualaikum,,! hah,,, nie post terbaru,, huh,, ape nak buat ah? cuti dua minggu?? ehh,, silap,, seminggu jek,, seminggu lagi sekolah,,, hurmm,, lmbt lagi nak cuti,, dah busy wat post sal cuti,, (nampak na , den x saba nak cuti,, kn?) eypp,,! pekse x abih lagi,, berangan je la kau,,,

sebenarnye,, aku nak cite bukan pasal cuti,,, tp pasal wanita zaman ini,, (sesiapa yg terasa,, harap maaf! ini utk kebaikn bersama,,)

meh aku story,, aku jejalan la kat facebook nak tgok mne yg menarik,, byk gambar wanita ISLAM x bertudung,, aku pon x taw la,, susah sgt ke nak pakai tudung nie? ke ko bukak tudung koz nak kawan ramai,, weh dgr eh ,,  lagi RAMAI yg add ko lg  BANYAK la ko berdosa! taw sbb ape? sbb x pkai tdung pastu pkai singlet ! hah! bravo la aku ckp,, ko mmg WANITA MUSLIMAH! (perli@sindir,,) bygkn la law fren ko 1000,, 50% ko nye kwn lelaki,, dpt x ko kira berape byk ko punye dosa just because diowg tgok gamba ko,, caye x ckp aku,,  lelaki kalau nak kawin un,, kawin ngn perempuan yg bertudung,, tutup semuanya! so,, x pyh la nak letak gamba ntah ape2 ko tuhh,,  dekat info tulis jek ISLAM,, tapi adakah anda memahami ape itu ISLAM dlm kata erti sebenar??  

so,, aku nak ckp kpd wanita2 atau my fren sendiri,, jagalah auratmu,, maruahmu akn terjga,,

sekian..
p/s: x taw la sebb ape aku emo nie,, mungkin dah bosan tgok perempuan skrg mcm dah x de agama! siapa lagi nak tegakkan agama ISLAM selain kite,,
fikir2-kanlah,,

2 comments:

  1. yep, stuju 100%!
    btw, awk dTAG sila pergi k link ni
    http://up-down-life.blogspot.com/2011/05/definisi-cinta.html

    ReplyDelete