HEPY SELALOO :D

ASSALAMUALAIKUM-WELCOME TO MY BLOG- i'm just ordinary person... :D so don't expect to much from me,, just enjoy!



Sunday 15 May 2011

PENCURI DURJANA,,

SALAM,, arinie aku nak wat post sal kejadian yg membuatkn temperature aku naik,, sengal betol la,,
mse time koko,, ari rabu,, aku kelab SPBT (alah,, kje susun buku je,,) ari tue tetibe je aku rse malas,, ckgu asyik tegur aku koz,, byk berborak,, tp aku ignore kn aje,, (kejam kn aku?) x pelah,, sory ckgu,, bebudak nie un dr wat kje terus join aku melepak,, time tu terpikir di otak aku 'kuat jgak kn pengaruh aku kat bebudak nie' isk2,,, bile nak blek aku yg first keluar,, haha,, aku kesian kat ckgu,, tp ntah la,, rse MALAS THAP MELAMPAU,, adik2 di luar jgn ikot contoh ini,,, bile keluar,, aku tengok beg aku dah kat tmpt lain,, aku biakn dlu,, aku pakai kasut,, bile pegi kat beg tgok2,, dah terbukak,, adehhh,,! aku cri brg yg ilang,, rupenye bekas pencilbox aku ilang,, lesap pencuri durjana tu amik,, hish,, dah la minggu nie nak pekse,, terpaksa beli SEMUANYA baru,, aku sumpah pencuri tue,,, law ye un nak curi,, curi la lps pekse,, betol x?
nie x,, nyusahkn idop aku nak beli brg2 baru,, tapi x pelah,, 
pesan aku kpd si pencuri:   hai pencuri,, terima kasih la curik pencilbox aku,, ko suke kn mencuri,,  ko gembira kn mencuri,, well done la,, pandai mencuri tapi otak ,,,huh! terima kasih la tmbh pahala utk aku,, susah2  kn ko je,,, aku anggap aku sedekah jela tuk ko,,, ko x de duit nak beli kn? x pelah,, aku kesian kat ko,,, aku SEDEKAH kat ko,, sengal,,
mungkin salah aku jgak,, 1) ignorekn ckgu tuhh,, ALLAh balas cash kat aku,, tp x pelah,, aku rehda,,,
                                      2)letak beg kat tmpt tersorok and payah org len nak tgok law ad penceroboh,,
                                       
hurmm,, cite sengal mggu nie,,
ari selase,, aku g ps,, (seni) balik uh lalu bwh ,,, aku terjumpa ngn ank murid bpk aku,, die knal aku melalui fb,, aku un rse mcm kenal die,, die tegur aku,,aku senyum je,, die ckp,, tp sebena eh aku x dgr,, pastu aku senyum je then blah,, agk2 die terase x ahh? aduih,,
aku nie jenis manusia yg agk pelik ckit,, dlm fb and blog aku ramah tp kat luar,, hurmm,, payah nak cite,,  ari khamis lak,, aku ad pj,, kne main bola tampar,, aku dah la x de skill,, so,, aku duk tepi,, borak2 ngn kwn aku yg xpakai bju pj,, tp time tu plak,, ramai x nak main,, ckgu marah then swoh kitorg lari 5 kali pdg,, huish ko,, aku buat jgak koz x nak tambah marah ckgu,, huh,,, penat,,,
alahai,, (ish,, x bek megeluh kn??) x pelah,, mggu nie byk beri pengjrn tuk aku,, 



moral of story: never ignore a teacher,,, 



GOODLUCK FOR \YOUR EXAMINATION!!! 8A'S 

CHAIYOKK!!! ^_^

No comments:

Post a Comment