HEPY SELALOO :D

ASSALAMUALAIKUM-WELCOME TO MY BLOG- i'm just ordinary person... :D so don't expect to much from me,, just enjoy!



Friday 17 June 2011

crazy weeks!

salam,, sudah lame x wat post terbaru.. haha,,, minggu nie berkisar ttg mggu persekolahan yg pertama slps bercuti selama 2 minggu (bercuti la sgt!)
isnin: mcm biase,, beratur,, dgr ckgu membebel... aku wat derk je,, nasib bek la mak aku x ikot bersama bersyarah pagi tue,, haha,,masok kelas mcm biase,, tapi ,, waktu geo,, ckgu m x de,, dlm ati HOORAYYY! tapi pd mase yg same,, mcm xde smgt dah nak belajr next subjek, okay,, keseluruhan hari itu berjalan dengan lancar..

selasa: waktu first aitu agama.. ustzh marah kitorg.. sbb asyik tangguh ayt hafazan,, mak oi ai... takot gle... nasib bek mlm sebelom nye tu aku dah hafalkan,, lps abih sembahyang isyak,, aku amik ayt hafazan,, hafal dpn2 sejadah tu,,, 15 minit jek hafalkan.. lps tu tidooo... tapi... ble aku bce blek kat kwn aku,, sume ayt tu mcm dah bercampur.. aku pon x taw ape aku bce.. lps uh puas la bce punye bce, rase mcm hafal... name kwn sebelah aku yg kne panggil dlu... aku taw die dah hafal... tp lps 5 minit die kembali.. die kate x dpt bce.. tergagap.. langsung ustzh swoh pergi hafalkn... hish.. dlm ati aku risau gegila nie...aku asyik tertunggu-tunggu bile la ustzh nak panggil name aku.. lambat betol rasenye... akhirnya.. nme aku yg last sekali... aku pegi ke meja guru dgn perasaan yg berbelah-bagi... ragu2 ade.. yakin pon ade... duduk .... then bce ayt... ALHAMDULILAH... aku dpt bce dgn lancar... walaupon tgn aku terketar-ketar .. nasib bek lepas.. lega gile perasaan aku,, walaupon ustzh mentor aku,, tp bile die marah.. mmg dasyat la... tp ustzh yg terbaik... hehe

rabu: kelas mcm biase... 

khamis,,: ptg tuh ad kelas tmbhn.. (sains) dtg la jgak... sian tgok ckgu... ckgu sanggup dtg,, walaupon die byk kje.. thx teacher..

jumaat: ckgu sej and geo dah sibuk psl folio x pe ckgu... INSYA ALLAH saye siapkn.. tp saye x janji... haha... ptg td tolong wan kemas umah.. sok ad kenduri doa selamat untk aunty aku, abg aku, aku and adik aku sbb aunty aku-lulus periksa naik pangkat , abg aku-SPM, aku-PMR, adik aku-UPSR.. baguskn kitorg.. haha!!

moral of story: law ade hafazan,, lancarkn awl2.. baru BERKAT!
advice: jgn tangguh sebarang kerja anda.. hehe... have a nice day!

2 comments:

  1. belajar rerajin dik ana..besar nanti boleh jadi ustazah.kan? Ahaks!

    ReplyDelete
  2. haha.. jd ustzh..? x taw la.. tp pekerjaan tu x masok dlm list.. tp law ade rezeki.. ku terima.. thx!

    ReplyDelete