HEPY SELALOO :D

ASSALAMUALAIKUM-WELCOME TO MY BLOG- i'm just ordinary person... :D so don't expect to much from me,, just enjoy!



Friday 10 June 2011

bercuti!!!

salam,, haha,, aku nak cte aku g kuantan haritue,, tu yg x wat post bru tuh,, alkisah aku pegi kuantan,, pergh,, aku sebenarnye,, malas nak pegi taw sbb ape? sbb kje umah aku belambak lagi blom siap,, aku bukan pemalas,,(cehh! sudah la kau!) tp betol la,, aku kurang rajin ckit je,,, aku rajin bce buku je,, wat kje,, huh! haprak!  so,, cuti nie kje aku hanyalah bce 1) novel,2),novel,3),novel,, (ntah bile la nak jd novelis,, asyik bce je,, nak jugak jd tuan  pengarang buku,)( barulah feymes), haha,, kidding,,okeh,, sambung cte yg lari dr landasan,,


bertolak pagi,, kul 8.00 a.m something,, singgah mah wan pahang aku,, dlm kul 102.00 la sampai kat sane,,  singgah ade tujuan,, nak antar mey2 aku balik,, aitu die beranak 3,, comel sungguh anak mey tuh,, huh,, sedih la ble mey x de,, sunyi kot umah aku,, huA,HUA,,, rindu kat mey,,
lps uh bertolak ikot highway,, ade la dlm 150 km,, lagi perjalanan,, jauh an? mmg jauh,,, sampai pon dlm kul 12.30 x slah aku,, maklum la,, membute je kje aku,, mne aku sedar kn? ade ke org membute die sedar ? x kn,,then bapak aku g pjbt ntah mne ntah,, pastu sambung perjalanan nak g cherating ade la dlm 40km,, gile x? nak kram kaki and punggung aku,, jauh gile beb,, tp,, bile dah sampai,, wahh!! hotel die x best! tapi,, ade tapi,, lautnye,, uwahh,, biru,,, (aku rse law jauh je biru,,law dekat,, hermm..) tapi yg plg best angin pantai tuh,, x berhenti sekali pon,, angin die x kuat tp mcm org kate sepoi2 bahasa,..aku x g mne,, duk je dlm bilik,, adik,akak,abg,parents aku sume g terjun laut,, aku je x mau,, trauma sebenarnye,, adelah atas sebab2 tertentu.. aku teman wan aku dlm bilik,, cerita sebelah mlm pula,, mlm uh hujan,, ribut petir,, seram gak la,, angin tersgt la kuat,,aku dah la jenis yg x berape berani bile keadaan cuaca x elok,, (truly: aku takot hujan,, and petir,, juga angin yg kuat) aku phobia,, x cye tnye la bestfren aku,, sume kenal aku mcm mne,, okeh2,, jgn lari topik,, lps ujan tu benti kitorg keluar mkn,, ade la g sebuah restoran,, time tu x de org,, so, kitorg masok gak,, dah order,, air die sampai cepat,, tp mknn,, huh! tggu smpai sejam taw! pastu yg aku hangin,, dah la sejam tggu aku pkir die masak sume yg kitorg order tu sekligus,, rupe2nye baru 2 hidangn,, law korang? korang hangin x? dah la lunch aku mkn keropok lekor je,, law ikot kn hati mau aku serang chef tue,, tp sabar jelah kan,,lps sejam setengah kemudian baru dpt makn,, aku order nasi pattaya je kot,, aiyoo! ape lah,, dah la 2 family je ad kat ctu,, aku pon xphm la,, dlu pon jd cmnie,,apelah nasib,, 


esok paginye,, sarapan.. mak aku beli nasi lemak,, uniknye makanan kat pantai timur nie diorg letak ikan,, and kuah roti canai diorg manis,, tu mmg dah sebati dah,, kuih2 diorg pon manis,, sedapp,, tp x elok mkn byk2,, 12.00 check out,, merayau-rayau kat kuantan  mak ngn wan aku borong keropok lekor,, ayah aku borong budu,, kitorg kat dlm kete tgok je,, kete dah penoh dah nie,, 
singgah umah untie ani aku kat gamabang,, sekejap je,, tumpang solat,, pastu g tgok jeram hutan mne ntah,, tgok x best then kitorg blahh,, ade taun lps kitorg g panching,, huishh,, kat ctu mmg best la,, fresh! aku suke,, nanti nak pegi lagi,, okey la,, sampai kat cni je tgn aku mampu menekan keyboard,,, jumpe lagi dgn lebih byk ragam aku,,:D 
p/s: wayar ternet kat tman aku kne curik,, hampasss pencuri tue,,,


moral: jgn curi brg org lain la! kalau nak beli la sendiri! apelaa,,, :P


p/s: selsema  ku dtg kembali,, sah x cukup kuat antibodi! jagalah kesihatan anda!

No comments:

Post a Comment