HEPY SELALOO :D

ASSALAMUALAIKUM-WELCOME TO MY BLOG- i'm just ordinary person... :D so don't expect to much from me,, just enjoy!



Sunday 5 June 2011

rasul iman,,

salam,, huhu,, lame gak kn aku x wat post baru,, sorry la yep,, busy g skola,, hurgh,, korang duk umah,, aku g skola,, bagus kn? (pelajar berilmu nie time cuti) haha,, selain itu,, aku juga bz mmbaca novel,, byk gle la mak aku beli novel time g serembn aitu,, pergghh,, x saba nie nak bce,,  di samping itu,, aku juga buzy dgn kje khusus,aku taw ramai yg dah siap,, nak wat cmne,, aku mmg suke wat kje last minute,,ade berita gembira! aku dpt sepupu baru tp belah tiri la,, mak ngah aku selamat melahirkn baby boy,, die name kan rasul iman,, haha,, gempak x name,, mak ngah aku nie mmg gomar tgok drama2 melayu,, tu yg terpengaruh tue,, rasul iman,, hero dlm cerita CHINTA yg pernah ditayangkn kat tv3 time taun lps,, asalnye makngah aku sajer2 tulis kat fb : law ad ank lelaki akn kunamakn rasul iman,,x sangka betul2 die namekn rasul iman,, dasyat tul la mak ngah aku nie,, tp skrg rasul kne masok hospital,, kene kuning paklang kate mungkin keluar esok,,sian rasul..skrg cucu wan aku mungkin ade 16-17,, separuh drpd tu lelaki,, family aku byk lelaki drpd pompuan,, tp sepupu2 aku sume kecik2 lg,, melalak,,melolong,, menjerit,, bergaduh,, sume tuh dah sebati kat umah wan aku,, mmg bising la,, budk2 kn,, tp aku suke sbb meriah.. wan sane baru ad sorng iaitu rasul,,  okay lah,, nak sambung wat kje,, till next time we meet! tata :D


 a smile could cheered up ur day,, so smile,, :D

2 comments:

  1. kalau raya lagi meriah kan umah uwan kau tu dik..Ahaks!

    ReplyDelete
  2. betul2,, tu yg best tuhh,, haha,, thx follow up!

    ReplyDelete